söndag 7 november 2010

Sköna söndag

Ligger kvar i positionen jag legat i det senaste dygnet. Alltså ryggläge med snorpappret, nässprejen och fjärrisen i högsta hugg. Har ont i nacken av allt tv-tittande och stilla-ligande:) Jaja, det går ju över.

Jag känner fortfarande ingenting nämnvärt av att jag faktiskt är ruvare. På ruvardag 4 till och med. Och nu har det satt sig fast ( eller inte) . Ägget alltså. Skum känsla. Jag tror jag förtränger tanken på ruveriet lite grann medvetet, för jag VET hur jäääävligt det känns om det inte lyckas. Och sen kommer det ändå att kännas jävel-jävligt och oroligt ända tills vecka 12-13 och sen blir det bara en lång jävla jätte-ORO över att nåt ska gå fel. Men som sagt. Där e jag INTE ännu. Och jag ska i egen hög person gå ut här på åkern och moona om det händer. Det har jag lovat mej och älsklingen.

En liten älskling som var på party igår kväll och mår som han förtjänar idag. Hihi. Hellre förkyld än bakis säger jag bara.

Nä ska man månntro koka lite te med massa honung? Japp det ska man.

Hej från mej å (rackarbus?) i magen.

3 kommentarer:

  1. Hej Anna, tack för dina ord hos mig. Det är så sant det du skriver, och visst har jag alltid varit världsbäst på att lägga kravribban alltför högt. Ska försöka bli bättre, jobba på det.

    Har inte hittat hit förrän nu, så ska läsa igenom din blogg här efterhand. Till dess lägger jag till dig hos mig, såg du ruvar nu: här får du stora tummar som hålls :)

    Hoppas du får en fin kväll, kram
    //Anna

    SvaraRadera